Auteur : ils sont plusieurs semble-t-il
Lien VO : http://www.tesnexus.com/downloads/file.php?id=28105
Rubrique de téléchargement : quête
Armure/Vêtement pour :
Prérequis : oblivion + patch à jour
Description : un château fort oublié de tous y compris des dieux ! j'ai la VO mais je la joue au pif

Traducteur : celui qui le veut
Testeur : moi si on me le propose
Autorisation : a demander
Captures d'écrans : je n'en ai pas voir sur le lien
Je peux vous assurer que certains passages sont "coton" ! et je n'en suis qu'au début ; l'auteur a prévu si j'ai compris) que le mode TGM ne peut être utilisé...

* Companions: If your Companions do not have a summon spell you can use to call them to you, leave them at home! There are places within the Oubliette they simply cannot go without being lost or killed. We are not responsible for any poor creatures who end up in the Oubliette for eternity because their PC partners didn't heed sound advice.
* Levels: We recommend characters be at least level 11-12 before attempting The Oubliette. While some enemies are leveled to give a bit of a break, some are not and are rather difficult at lower levels.
* Godmode: While you may be tempted to use godmode to brave the horrors in the Oubliette, don't. There are some scripts running that will not fire properly if you are in godmode and you will not be able to proceed.