la 8.2 pour SSE est sur le nexus, elle utilise skyui et skse, retour du menu mcm
Version 8.2
- Tweaked Flames of Coldharbor to make it a little more powerful.
- Tweaked Blood Ward so it doesn't drain as much health to remain active.
- Tweaked some SKSE settings in both the Oldrim and SE versions of the mod.
- Added in two lines to the PlayerVampireQuestScript so the SE version is up to date with how vampirism is recognized in-game.
- SE Version should be used with SKSE64 now ... you can use all functions of the mod with it, including the MCM.
- You should use SKSE and SkyUI (lite version is fine) if you wish to use this version.
Skill points cannot be used without them.
You will need to use my MCM to allocate skill points (or turn this system off if you don't want it).
- Added in MCM Troubleshooting options to add to skill points, add to necks bitten, or zero all necks bitten.
- Tweaked Flames of Coldharbor to make it more powerful at higher levels.
- Tweaked Blood Ward so it is more powerful at your highest ranks.
- Tweaked several abilities so their magicka costs are not as prohibitive.
- Tweaked Vampire Drain so it increases in power as you gain levels OR as you gain ranks.
- Increased the stats and power of the Vampire Lord form at higher levels.
- Added in Supernatural Power I and II which you receive at your highest ranks - they give large stat boosts.
- Added in Drain Life (like Vampire Lord) that you can use in regular form when at your highest rank.
* As always, all features are optional and can be turned on/off in the MCM.
NEW FEATURE: By default, your vampire spells and abilities will need to be purchased with Skill Points.
These skill points are awarded upon earning a vampire rank and they can sometimes be earned while feeding.
Skill Points are spent to receive your spell/ability in my MCM; it is best to feed after to regain your full power.
Of course ... this feature can be disabled if you wish and you can have this mod act like it did before ...
J'ai télécharger ce mod, mais je vois qu'il ne fait que la moitié des données de l'original (18Mo en vf et 31.8 Mo en vo)
Est-ce par ce que vous l'avez compresser ou vous avez retirer des données qui entrer en conflit ?
Bonjour,
nous compressons au format .7z suivant des paramètres qui permettent d'optimiser la taille bien plus largement que le .zip, ici en l’occurrence de la VO.
Bonjour, la taille des archives n'est absolument pas significative : on les compresse au maximum alors que les auteurs originaux, peut-être pas. On peut également faire des BSA, recompresser les BSA existants, ajouter des patches... bref, il y a plein de facteurs qui entrent en compte.
Mod mis à jour en 8.5 !
Ajout d'options pour augmenter les dégâts du seigneur vampire x2, augmenter les dégâts des sorts de vampire x2 et diviser le coût des sorts par 2 et immuniser le seigneur vampire à la déstabilisation/renversement.
Besoin d'aide, y a quelque chose que je comprends pas.
Voilà, j'ai installer ce mod y a pas longtemps pour le tester sur une de mes nouvelles parties.
Mon personnage à bien attraper le Sanguinare Vampiris, j'ai bien attendu 3 jours et là, la transformation s'opère bien.
Seul petit soucis, une fois mon personnage devenu vampire, je n'ai que le pouvoir Commandement Vampirique et rien d'autres.
Je n'ai pas d'autres sorts de vampire, je n'ai pas le choix pour mordre les pnjs en jeu, qu'ils soient éveiller ou endormis.
Et mon personnage n'a même pas les yeux rouges.
Je précise que je l'ai combiné à Sacrosanct.