Page 10 sur 13
Re: probleme installation ne laisse pas trainer vos corps
Posté : 23 nov. 2014, 15:02
par miraglio
ok merci
Re: Ne laissez pas traîner vos corps
Posté : 26 nov. 2014, 13:27
par La belette
Petite question : peux-on utiliser les fonctionnalités de ce mod sur les animaux et autres créatures type géant ? (les cadavres entassés aux abord du manoir du lac commencent à me courir sur le haricot)
merci d'avance
Re: Ne laissez pas traîner vos corps
Posté : 29 nov. 2014, 13:27
par Naesia
Il me semble l'avoir écrit dans le lisez-moi : Les monstres de types géants ne peuvent pas être pris en compte par ce mod. Pour ce qui est des créatures, oui, c'est possible selon la technique.

Re: Ne laissez pas traîner vos corps
Posté : 11 janv. 2015, 18:21
par Sita
Et la v1.2 est dispo sur le nexus :
► Afficher le texte
- fixed weight still get set for vanilla woodcutters axe instead of corpsecutters axe
- removed feature to process creature corpses with axe, interaction will be postboned until proper 'head on spike' creature polearms are available
- Draugr corpses can now be processed with corpsecutter axe to place polearm detterence
- added warning message when trying to process a carcass with corpsecutters axe
- added fully featured poaching/reward system, completely configurable in MCM, see description to see how system works
- added rewardcount widget, configurable in MCM menu
- you can craft clout shovel with normal shovels now
- corpsecutters axe now craftable in iron section of forge
- you can no longer burn non unique characters at burial pyres
- people you burn on pyres will now really go to Sovngarde
- fixed respawn bug, unique actors will now go to home cell/sovngarde, non-uniques will be processed as usual (needs varification)
- when your reward count is under -500 due to poaching, you will reported a crime and guards of all holds will arrest you
- added fugitives to detterence reward list
- added Thalmors to list of detterence reward
- added Arvel the Swift to detterence reward list
- added hawk to list of poaching crime
- fixed bug when accidentaly giving the hunting license to other containers
- animals no longer added to (shovel) reward list when previously poached
- added necromancers to list of axe reward
- added assassins to list of axe reward
- added hired thugs to list of axe reward
- when using Fire Accelerant as poison on weapons, you can ignite actors that are using fire magic, or under the influence of fire magic
- added delete option to interaction with detterences, tombstones etc.
- changed detterence ignition logic!!! you no longer need to hold a torch when placing a détterence to ignite it...instead once the detterence is placed, you'll need to interact with it, apllying fire accelerant and then ignite the detterence with a fire based spell or torch
- applied all new reward system to torches and fire based spells
- burning victims can now reduce the amount of fee you get from poaching...hide your evidence
- effectively removed all animation, fade out and partialy sound whatsoever from any corpse processing feature, just useless and time consuming...I'd like to keep it, but without proper animations and functions this is just useless
- all messages use notification instead of messageboxes now, to remove game interuption
- refined most of the scripts to use less code, effectively making them faster
- increased speed of all tools to improve convenience during processing
- added much more notifications to make things easier for new users
- fixed missing check for flame atronach when trying to burn flame atronachs with torches
- added dialogue option to pay fines at stewards
- fixed vampire feature still active when Mod turned off or vampire feature turned off
- when using leach to melt carcass on previously poached passive animals, the previously gained fee count gets deducted
- you can make fire accelerant from mead with juniper berries now
- fixed no messages available for mummifier option
- removed tons of dirty edits related to actors
Re: Ne laissez pas traîner vos corps
Posté : 11 janv. 2015, 19:05
par Naesia
Mon dieu, j'vais devenir allergique à ce mod je sens, à force de devoir le traduire à chaque fois !
PS : En tapant dans "search" => Clean up your Corpses , je ne trouve rien..
Re: Ne laissez pas traîner vos corps
Posté : 11 janv. 2015, 20:47
par Sita
Moi si :
Nexus
Et franchement une udapte aussi peu souvent, certains mods je me suis tapé 10 udaptes entre le moment où j'ai commencé et j'ai fini, y en même un que j'ai mis en stand bye pour des années.
Re: Ne laissez pas traîner vos corps
Posté : 09 févr. 2015, 14:48
par Naesia
La question n'est pas ce que tu fais ou ne fais pas. Chacun y va à son rythme et si j'estime que c'est chiant qu'il a fait une mise à jours c'est parce que CUYC est mon premier et qu'il m'a donné du fil à retordre donc : IL M'A TRAUMATISE. xD
Bref je vais faire la mise à jours.
Re: Ne laissez pas traîner vos corps
Posté : 12 févr. 2015, 10:34
par Arwyn
Merci Naesia

Re: Ne laissez pas traîner vos corps
Posté : 12 févr. 2015, 11:16
par Naesia
Le mod est déjà en FTP avec un uploadeur qui le teste.
Vous devriez avoir des nouvelles la semaine prochaine avec la nouvelle mise à jour.
A bientôt !
Re: Ne laissez pas traîner vos corps
Posté : 12 févr. 2015, 11:34
par La belette
Hors-sujet
Naesia, je t'ai envoyé 2 mp mais on dirait que tu ne les reçois pas