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Re: Morrowind Overhaul - Sons et Graphismes
Posté : 28 juil. 2011, 07:04
par Kingpix
malhuin a écrit : En fait, je crois sincèrement que la VF sera (légèrement mais réellement) supérieure à la VO.
Well, actually they will be pretty much identical, except for the french mods instead of the english ones.
That's because I need to know what you changed to do the installer. And surely those fixes will be included in the English version, too
Great work, anyways.
Re: Morrowind Overhaul - Sons et Graphismes
Posté : 28 juil. 2011, 15:24
par Inny
Hi, Kingpix, we have included a detailed changelog doc to the archive papill6n made for you.

Re: Morrowind Overhaul - Sons et Graphismes
Posté : 28 juil. 2011, 16:51
par Jack Parpin
Juste un petit message pour vous encourager et vous remercier pour le travail que vous fournissez et qui profitera à un grand nombre de fans de Morrowind. Courage!
Re: Morrowind Overhaul - Sons et Graphismes
Posté : 28 juil. 2011, 19:46
par Kingpix
Inny a écrit :Hi, Kingpix, we have included a detailed changelog doc to the archive papill6n made for you.

Yeah I know, I was just clarifying this thing

I read all the documentation
So, I'm ready to compile the installer I guess, or is it better to wait the patch 1.3?
Re: Morrowind Overhaul - Sons et Graphismes
Posté : 28 juil. 2011, 21:16
par Inny
Yes, we're ready to compile now so we can check the few remaining bugs.
If v1.3 is out before we finish the tests, we'll update our archive accordingly and make some new tests.
Re: Morrowind Overhaul - Sons et Graphismes
Posté : 29 juil. 2011, 07:08
par Kingpix
Alright.
Re: Morrowind Overhaul - Sons et Graphismes
Posté : 03 août 2011, 20:42
par Inny
Le MOSG v1.3 est sorti. Notre version de la v1.2 est déjà très proche de cette v1.3 et nous ferons les dernières mises à jour pendant le test de la beta 2 dès que nous la recevrons.
Au programme :
► Afficher le texte
- Atmospheric Sounds Effects instead of Expanded Sounds
- Better Sounds included and tweaked to be compatible with ASE.
- Tweaked and corrected MIT file for Morrowini.exe
- Refined Lighting
- Some performance and stability improvements
- Many, many other minor texture and meshes fixes
- Fixed some missing textures around the world
- Vanilla Heads Option
- Typos corrected
- Water Level Fix removed: included in MCP 2.0
- Fixted a lot of floating trees near Vivec
- FIM’s Better Spell Effects
- On The Rocks full updated
- PS Sort Icon bug fixed
- Removed Balmora Un-Mod
- Better Mesh Plus Optimization
- Detailed and Reflecting Armor (Optional)
- Detailed Armor fixed and optional
- SWG Skies v4 Skydome BETA
- Retextured some plants
- Vivec Temple Water deleted in NO MGE setting (MGE is required to run that water)
- Iron Armor fixed in Detailed And Reflecting Armor
- Morrowind Code Patch 2.0
- Better Picks ‘n’ Probes
- Thy Spirits Thy Lords
- Cave Texture Fix Updated
- Poorly Placed Object Fix
- Underwater Static Replacer
- Texture Fix Updated to 2.0
- Better Scamps
- Ebonheart Fix Updated to 1.1
- Papill6n various graphics things
- Djangos Rugs and Tapestries
- Jericho’s Better Soul Gems 2.0
- Removed Animated Soulgems
- Plangkye’s Partial Female Cuirass Replacer (+ reflecting armors tweaked by me)
- Unique Jewelry and Accessories UJA Updated to 2.3
- Better Spells Compilation
- New Variations for Ashlands Trees (wolli and Vurt)
- Sail Cloth Retexture SCR Updated with improved UV Map
- Corrected Meshes
- New sounds *almost* everything
Re: Morrowind Overhaul - Sons et Graphismes
Posté : 03 août 2011, 21:43
par T!TER
Excellente nouvelle !!!

Re: Morrowind Overhaul - Sons et Graphismes
Posté : 03 août 2011, 22:39
par Inny
On va recevoir de façon imminente maintenant l'archive de la beta 2.
On peut espérer, si tout se passe bien, que le MOSG VF sera disponible à la rentrée.

Re: Morrowind Overhaul - Sons et Graphismes
Posté : 03 août 2011, 23:02
par Nounours_93
Quel boulot de fou
Un grand merci à tous de nous le faire partager
Nounours