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Re: Guerre civile ouverte 2.6
Posté : 17 août 2019, 01:02
par Frooty
Ajout d'un doublage VF vanilla complet à la v 2.6 par l'équipe de traduction. Que la gloire d'atome soit sur eux (euh... pardon, pas bon le jeu) !
Re: Guerre civile ouverte 2.6.1
Posté : 08 nov. 2019, 15:24
par Yoplala
Passage à la version 2.6.1 !
Changelog :
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Version 2.6.1
- added an extra period of enemy downtime between hold invasions, for a number of turns stored in global OCWEnemyInvasionDowntimeTurns. During this "downtime" no hold will be marked as besieged by enemy on the civil war map (does not apply to retaliation invasions that are follow-ups to hold battles won by enemy withdrawn soldiers); new OCW playthroughs have this set between 1.0 and 3.5 turns depending on OCW difficulty level; updates are set to 1.0. (This value can be fractional, for example the Adept downtime value 2.5 will alternate 3 and 2 downtime turns).
- fix for the rare bug that left OCWFortSiegeCapitalAI quest running even after civil war was over and it had to be stopped by console command "stopquest ocwfortsiegecapitalai" as it had some blocking dialogues for generals and soldiers
- by default, OCW initializes to Fortuna mode with the Adept OCW difficulty level; initializing OCW by activating a war map flag opens menu with "Oldschool" option to start by choosing the OCW difficulty level; playing the civil war questline and starting cut content battles will no longer pop-up the difficulty choice menu to initialize OCW
- no upheavals in Fortuna mode at all; upheavals in other modes can be enabled/disabled by global variables OCWUpheavalsIn{WargamerMode,StandardMode{Before,After}Whiterun}
- redesigned OCW mode choice menus; more text information useful for new users, and switching from Fortuna mode to other modes will refresh the war map (no longer needed to find another map or exit and reenter the room)
Re: Guerre civile ouverte 2.6.2
Posté : 18 janv. 2020, 22:10
par Yoplala
Passage à la version 2.6.2 !
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Version 2.6.2
- fixed "Pieces of the Past" quest broken by battle of Dawnstar (Silus house locked again). fix is retroactive, will apply after civil war map flags are redrawn
- the WinHoldAndSetOwnerAlreadySetKeyword workaround fix is also applied after civil war map flags are redrawn (no need to activate any of them)
- corrected the Tullius dialogue line advancing to final hold campaign, from checking WinterholdLocation to WinterholdHoldLocation (this will match other dialogue options based on hold ownerships)
- "THIS MATERIAL IS NOT MADE, GUARANTEED OR SUPPORTED BY ZENIMAX OR ITS AFFILIATES." mentioned in mod sources and in the changelog.
- (guarded by "setstage ocwspecial 62") detects failed aliases when starting minor hold battles and show a message box with the name(s) of the culprit alias
Re: Guerre civile ouverte 2.6.2
Posté : 31 mai 2020, 17:26
par kenzo
J'ai un bug : après la trêve je dois retourner voir ulfric (quête 5libération de bordeciel je crois). Je clique sur tous les dialogues dont comment va la guerre ou il parle du clos, de solitude... mais aucune quête ne s'active. Bref je suis coincé. A un moment je lui avait parlé et j'avais vu plusieurs choix possibles dont la guerre hors ecran mais je savais pas quoi prendre et j'ai quitté et j arrive plus à avoir ce choix. J'ai l'ordre de la jarretiere installé ca pose problème? Qu'est ce qui doit se passer quand on retourne voir ulfric?
Re: Guerre civile ouverte 2.6.2
Posté : 11 juil. 2020, 03:49
par palochon
Bonjour, tous d'abord merci pour la traduction de ce mode qui sera essentielle dans mes futurs parties

, j'aurai simplement deux questions, et si j'aurais pu y répondre par moi même alors mes plus plates excuses pour la gène occasionner. Premièrement, si nous avons commencer les quêtes de la guerre civiles, et que nous avons déjà effectuer le siège de Blancherive et pris certaine villes, le mods fonctionera-t'il quand même ? ou doit on recharger une sauvegarde plus ancienne ( ce qui ne me dérangerait pas ) ? ensuite, pour une bonne installation si j'ai compris, je dois d'abord installer la version originale puis votre traduction, est-ce possible vie le nexus mod manager ? Je vous remercie d'avance de vos réponses. Cordialement polochon.
Re: Guerre civile ouverte 2.6.2
Posté : 11 juil. 2020, 13:17
par Yoplala
L'installation du mod si tu as déjà commencé la guerre civile est à tester. Normalement ça devrait fonctionner, mais je n'ai jamais eu de retours sur cet aspect.
Installer la VO puis notre traduction est possible avec n'importe quel gestionnaire de mod, mais Nexus Mod Manager est obsolète, remplacé sur le Nexus par Vortex. Je t'invite vraiment à prendre un gestionnaire moderne comme MO2 (plus de documentation chez nous) ou Vortex.
