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Re: Inventaire Dead Space
Posté : 09 nov. 2011, 20:18
par Corax
Vous l'attendiez avec impatience? Et bien l'alpha du mod "Inventaire Dead Space" est disponible!
Où? Ici:
http://www.newvegasnexus.com/downloads/ ... p?id=44662
Merci à Sylom pour l'info
Re: Inventaire Dead Space
Posté : 09 nov. 2011, 20:34
par Sylom
J'étais justement en train de faire une fiche pour le mod, mais je ai fermé l'onglet comme un con...
Re: Inventaire Dead Space
Posté : 09 nov. 2011, 20:43
par sagittarius22

Et comment fait-on pour obtenir l'inventaire Dead Space? Quelqu'un l'a essayé?
Re: Inventaire Dead Space
Posté : 09 nov. 2011, 20:43
par Sylom
L'inventaire est en vente chez l'une des Dolls. C'est un cosmétique à l'heure actuelle, rien de fonctionnel.
Re: Inventaire Dead Space
Posté : 09 nov. 2011, 20:47
par sagittarius22
Rah, faux espoir. Merci!
Re: Inventaire Dead Space
Posté : 09 nov. 2011, 20:48
par Sylom
Maybe one day, Sagi, maybe one day...

Re: Inventaire Dead Space
Posté : 09 nov. 2011, 20:49
par sagittarius22
Yeah, but it'll be difficult to dynamically chance meshes in-game. We'll need a Fallout version of NifScripts.
And an extended version of NVSE.
Re: Inventaire Dead Space
Posté : 09 nov. 2011, 20:54
par Sylom
For the Fallout version of Nifscripts, I think we can both agree that you'll have to wait a looooooooooooong time. They already took almost a year to release a version of the Nifscripts stable enough to let you convert world items without having to go back to Nifskope to fix Blender's mess (and even though, you still need to go back to Nifskope sometimes).
And... extend the extender ? X-Zibit spotted.

Re: Inventaire Dead Space
Posté : 09 nov. 2011, 21:20
par sagittarius22
Yo dawg I heard you like extender so I put an extender in your extender, so you'll script while you script!
