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Re: Tempêtes de sables BETA Fr
Posté : 31 oct. 2010, 16:28
par Rivs
Player est une référence, pas PNJ, ni créature.
Une référence ça serait plutôt RAULREF, ou BooneRef.
Donc faudrait faire ça sur chaque pnj, donc infaisable, pour ça que je cherche une solution pour globalisé le truck.
Que tous le monde ne voite rien dans la tempête.
Re: Tempêtes de sables BETA Fr
Posté : 31 oct. 2010, 16:42
par Corax
Ben y a pas moyen de prendre toutes personnes dans la rubrique PNJ?
Re: Tempêtes de sables BETA Fr
Posté : 31 oct. 2010, 16:44
par Rivs
Je pense pas.
Quand tu ajoutes un perks par éexemple, il faut faire RaulREF.Addperks Nom de perks....
Je cherche une solution. Sinon tu t'en sors avec ton script???
Re: Tempêtes de sables BETA Fr
Posté : 31 oct. 2010, 17:21
par Corax
Et hop, mod prêt à être tester!
Re: Tempêtes de sables BETA Fr
Posté : 31 oct. 2010, 18:40
par lt-shadow
Je veux bien tester dans ce cas.
Re: Climat du Nevada - Tempêtes de sables BETA Fr
Posté : 03 nov. 2010, 19:40
par Corax
Re: Climat du Nevada - Tempêtes de sables BETA Fr
Posté : 18 janv. 2011, 20:08
par Milan Chris
Problème résolu.
Re: Climat du Nevada - Tempêtes de sables BETA Fr
Posté : 18 janv. 2011, 20:31
par Corax
Oui oui elle sera sans doute traduite (je prévoie de faire d'affiler, URWL/Nevada Skies/IMAGINATOR, un combo excellent)
Re: Climat du Nevada - Tempêtes de sables BETA Fr
Posté : 02 juil. 2011, 21:17
par DarkDeadalus
Il y a pas mal de trucs depuis la version disponible ici, je vais attendre la mise à jour.
Re: Climat du Nevada - Tempêtes de sables BETA Fr
Posté : 23 mai 2012, 13:07
par DarkDeadalus
Je sais qu'il y a eu quelques mises à jour depuis mais il faut le signaler quand même.
(posted @ 2:06, 23 May 2012)
In a short while there will be a very large update for Nevada Skies URWLified.
► Afficher le texte
This update has dynamic night brightness adjustment with adjustable transitiontime.
Brightness can be set for the night and interiors and the mod will remember and reapply these settings when you go into an interior or when it gets night. Transitiontime can be set from a few seconds to a few hours so that you don't see the transition happening so it feels completely natural.
Some weathers are adjusted and all scripts are totally revised and if your game is correctly configured the mod works flawlesly.
Weather can be disabled, and when a weather is disabled, you can be sure it is..100%.
So Rain and Sandstorms can be totally disabled if you want, and it will never ever happen.
there are also a bunch of hotkey configurations that can set brightness, saturation and contrast aside from the brightness adjustments for nights and interiors.
So you can totally adjust things to your liking, even without the Imaginator.
There will also be a DOF filter that you can apply, this will also be adjustable.
And a bunch of cinematic filters to instantly get a Realistic look, or Vanilla Fallout look, saturated look, and so on and so on.
The Weather also follows on FastTravel and worldspace change now, and it does with high accuracy.
Build in a bunch of debug messages that can be switched on or off to see what's going on, so if anyone has problems they can debug it.
I don't know if anyone is still playing New Vegas with NSkies, but it should be worth downloading it if you do.