Appareils de vision assistée dwemers 2.1.1

Bureau du SAML des Vêtements & Accessoires de Skyrim, bonjour.
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Corax
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Re: Monocle et binocles Dwemer

Message par Corax »

Monocle-détecteur Dwemer?
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Elianor
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Re: Monocle et binocles Dwemer

Message par Elianor »

Il y a des lunettes avec le monocle donc ça ne va pas :pensif:
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Alkage
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Re: Monocle et binocles Dwemer

Message par Alkage »

Désolé, j'ai préféré reprendre le titre VO pour ne pas faire une traduction hasardeuse
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Dame Yu Qi, mon employée, mais aussi mon petit rayon de soleil de cette confrérie, tu n'es plus, mais sache que dans mon coeur tu auras toujours ta place. Rest In peace Yu Qi
Elianor
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Re: Monocle et binocles Dwemer

Message par Elianor »

Test fini rapport envoyé Chemical ! ^^
Modifié en dernier par Elianor le 07 avr. 2013, 15:37, modifié 1 fois.
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Pr. ChemicalSong
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Re: Monocle et binocles Dwemer

Message par Pr. ChemicalSong »

Mod envoyé aux grands intendants sous le nom de : Appareils de vision assistée Dwemers ! ;)
Merci à Crisis pour l'avatar!


À toi ma grande, à toi ma belle, sache qu'un chat ne meurt jamais.
Sita
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Re: Monocle et binocles Dwemer

Message par Sita »

Le mod est disponible à cette adresse :

Lien : Appareils de vision assistée Dwemers
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Alkage
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Re: Monocle et binocles Dwemer

Message par Alkage »

Euh par contre sur la page on peut voir "VERSION: VOLVAGA0" et "MOD ORIGINAL DE 1.3", une petite confusion il semblerait :)
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Sylom
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Re: Monocle et binocles Dwemer

Message par Sylom »

Passage du mod en 1.5 :
============
---Changelog---
============

v1.5
- Implemented Settings menus for both 'Dwemer Scouter' and 'Dwemer Goggles'
- Users can now choose which items effects to be turned on, or leave them off altogether
- 'Dwemer Goggles' now have both 'Detect Life' and 'Night Eye' properties

v1.4
- Implemented FULL beast-race support for 'Dwemer Scouter'
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Sylom
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Re: Monocle et binocles Dwemer

Message par Sylom »

Passage du mod en 2.0 même :
v2.0
- Added animations for taking on/off the Goggles when in third-person
- Added new effect for the Goggles - "Dwemer Perception Filter"
- Added new effect for the Goggles - "Zoom"
- Added new effect for the Scouter - "Threat Assess"
- Added MCM option to toggle on/off the Detect Life audio loop
- Added MCM option to automatically place the Goggles on your head while they are not in use
- Added MCM option to set all options to their default settings
- Added MCM option to use the vanilla Night Eye sound effects
- Added MCM option to use the vanilla Night Eye spell
- Added MCM option enable/disable the 'OnEquipped' effect menus
- Added MCM option to increase/decrease the sound effects volume
- Added MCM option to disable all sound effects from this mod
- Added MCM option to toggle to just the goggles (no effects/off state) on action check
- Added MCM option to automatically toggle the Threat Assess effect while magic or a weapon is drawn
- Added MCM option to set the Threat Assess level thresholds
- Added MCM option to set the amount of Zoom for the Goggles Zoom effect
- Added MCM section "Information" telling you a bit more about the effects
- Changed the default SKSE keybinds
- Changed the Dwemer Sight effect to let it to auto update
- Changed the Dwemer Sight effect to now display dead objects
- Changed the Detect Life effect to now detect Dwarven machines and Daedra
- Changed the book 'Calcelmo's Secret Findings' to give you a smithing skill level

v1.9
- Removed ability to craft the Goggles(On-Head) version
- Added ability to switch to and from the Goggles(On-Head) version using the Switcher power or via an SKSE keypress
- Added sound effects for the Detect Life effect
- Added sound effects for the Dwemer Sight effect
- Added new sound effects for the Night Eye effect
- Added option to automatically toggle the effects while magic or a weapon is drawn

v1.8
- Removed powers to set the default OnEquipped setting for both the Goggles and Scouter
- Changed the way the Goggles Night Eye activates and deactivates to the same way vanilla Skyrim does it
- Added a 'Switcher' power that lets you switch the modes on the fly, without having to take the items off and on
- Added new Scouter ability 'Dwemer Sight'
- Added option to automatically toggle the effects while you are sneaking
- Added SKSE keypress functionality
- Added SkyUI MCM functionality
- Changed the way the Detect Life ability fires and is now fully toggleable
- Detect Life should deactivate quicker now

v1.7.1
- Renamed mod ESP
- Added alternate quest option for players who don't/wont pickpocket
- Fixed an issue with picking up the dropped note giving you bounty
- Quest and chest items are no longer labled as 'Stolen'
- Added an optional ESP that uses the vanilla night-eye power for the goggles

v1.7
- Changed how the 'Night-Eye' effect for the 'Dwemer Goggles' looks and works (removed radial-blur and added colour/brightness)
- Fast 'Night-Eye' transitions
- Now able to 'Detect Undead' (Compatible with Dawnguard Vampires)
- Now able to distinguish friend from foe
- All items should now be Enchantable
- Added 'Calcelmo's Secrets' SideQuest to be completed before you are able to craft the items
- Changed friendly 'Detect Life' aura to a Dwarven golden orange colour
- Fixed a bug with context menu's displaying when NPC's equipt the 'Dwemer Goggles' and 'Dwemer Scouters'

v1.6
- Added a 'power' to set the default settings for both 'Dwemer Scouter' and 'Dwemer Goggles'
dwarfer
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Re: Monocle et binocles Dwemer

Message par dwarfer »

Bonjour, j'ai vu que le mode avait pas mal évolué sur nexus et je me demandais si quelqu'un avait dans l'idée de le traduire dans sa version actuelle qui a l'air de présenter énormément de nouveauté.
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